בניית אתרי תדמית

חברת webaccessible
מובילה בתחום בניית אתרים נגישים, החברה בעלת ניסיון של למעלה מעשור ומתמחה בבניית אתרים. משנת 2019 אנחנו משפרים יכולות לניהול אתרים לפי בחירתם של בעלי האתרים. איכות האתרים שהקמנו עד כה, וכן רמת השירות והאמינות גרמו ליותר לקוחות לבחור בנו כחברת בניית האתרים שלהם. אצלנו מבינים שהדבר החשוב ביותר עבור הלקוח הוא בניית אתר שישרת אתכם. מטרות ויותאם לזירת האינטרנט. הטכנולוגיה איתה אנו ב webaccessible רואים חשיבות רבה בהתאמת האתר לכל מנועי החיפוש וכן שמים דגש רב לאופטימיזציה לגוגל כך שגוגל תוכל לסרוק את האתר בצורה הטובה והאמינה ביותר.

מה משמעות אתר תדמית לעסק שלכם?
זמינות ועדכון בכל עת- אתר התדמית מאפשר לעסק שלכם להיות זמין בכל רגע מבלי שתהיו שם וללא קשר לשעות הפעילות! כל אדם בין אם הוא לקוח שלכם או אדם המתעניין בתחום אותו הינכם משווקים יוכל להיכנס בכל זמן ולראות את המוצר שפרסמתם.
גוגל ואתם- ידוע כי גוגל הוא מנוע החיפוש הראשוני בו אנשים מחפשים וזקוקים לשירות. על כן, חשוב שהאתר שלכם יהיה בנוי בצורה מקצועית, נכונה וקלה לגישה וכל זאת על מנת שהלקוח יכנס לאתר שלכם ולא לאתר מתחרה.
קשרי לקוחות- לקוחות מחפשים חומרים מעניינים כבלוגים, מאמרים, גלריית תמונות או תכנים נוספים על מנת להישאר קשובים אליכם כי יש בכם משהו שגורם למעין אמינות בעיניי הלקוח כאשר יש חומר ביסוס באתר ולא אתר ריק מתוכן המעיד על חוסר עניין.
לידים- באתר תדמית ישנה חשיבות רבה ללידים, משמע, טפסים להשארת פרטים. באמצעות הלידים תוכלו לייצר רשימת לקוחות אשר הביעו עניין בעסק שלכם לאחר שקראו מידע אודותיו ושקיים סיכוי גבוהה שיהפכו לחלק מקהל לקוחותייך. עוד באמצעות הלידים, תוכלו לפנות באמצעות מבצעים וחומרים שיווקיים לרשימת התפוצה שתיצרו באמצעות הלידים.

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית .יש ללחוץ על הלינק ולמלא את הטופס 

תפריט נגישות

אימייל:
סיסמה: